Wednesday, August 3, 2011

SITI FAIRUzzz!!

hary nie aq nak cite kat k0wang pasal mmber aq.. dier same form ngn aq but dier kelas laen..dier nie suke sakit kan haty aq... mcm mase aq nak balik tady, aq ngn 2 org ahli "GBS" .... pergy toilet sbab aq x tahan nak "buang hajat".... s0 kiteorg p0n pergy lah... n mase aq dlm tandas si SITI FAIRUzzz ..nie gy simbah air kat aq... habis basah baju aq.... n aq ape lagy mencarut laaa kat dierrr hurmm.....
sbnrnyerr klau aq x masuk toilet tady dah lame aq gy kejar si SITI FAIRUzzz.... tu n balas dendam... tapi apekan daya...... mase aq ngh nak "buang hajat" ... ade pulak yg menganggu tapi aq x kan lupe ape yg berlaku tady kar sk0lah....heheheh ..... BES0K aka HARY KHAMIS bersamaan 4 0G0S 2011... akn aq membalas dendam kat si SITI FAIRUzzz...... hahahah [jhtnyerr aq niekan] huhuhu....
p/s: kepada k0wang yg sengal+bengal tu beli tiket dulu sbl0m menyaksikan WWE antara aq ngn si SITI FAIRUzzz.... yewww.. [jgn lupe pulak] hahaha...... jualan tiket ade d'jual d' kelas 2 zeta .....  dptkannyerr sbl0m "out of stock" kk....huhuhu
kk laa k0wang aq outtttt luuuuu arrrr....."SELAMAT BERBUKA PUASA"!!!!!
BABAI ^___^ 
 

1 comment: